Değişim Koşulları

  • Değişim süresi, ürün teslim alındıktan sonra 7 gündür
  • İade bulunmamaktadır. Mesafeli Satış Yönetmeliği kapsamında değerlendirilir.
  • Ürün kullanılmamış, zarar görmemiş ve etiketleri sökülmemiş olmalıdır
  • Hijyen gereği iç giyim ürünlerinde değişim yapılmamaktadır
  • Değişim talebi onaylandıktan sonra müşteriye Cewizzgiyim tarafından verilen değişim kargo kodu ile gönderim yapılmalıdır
  • Verilen kod dışında yapılan gönderimlerde tüm sorumluluk ve kargo ücretleri müşteriye aittir
  • Değişim için yapılan kargo gönderim ücretleri alıcıya aittir
  • Kargo firması tarafından oluşturulan barkod/makbuzun tarafımıza iletilmesi zorunludur
  • Ürün depomuza ulaşıp kontrol edildikten sonra değişim işlemi başlatılır


    Sipariş İptali

    • Sipariş, kargoya teslim edilmeden önce iptal edilebilir
    • Tedarik sürecine alınmış veya kargoya verilmiş siparişlerde iptal işlemi yapılamaz
    • İptal talebi onaylandığında ücret iadesi ödeme yöntemine göre işleme alınır
    • Kargoya teslim edilmiş siparişlerde iptal yerine değişim süreci uygulanır

  • Ürün İnceleme (Kusurlu Ürün)
  • Üretim veya paketleme kaynaklı kusur olması halinde ürün tarafımıza ulaştıktan sonra incelenir
  • Kusur tespit edilirse telafi süreci başlatılır (değişim veya uygun çözüm)
  • Kusurlu ürünlerde kargo ücretleri müşteriye yansıtılmaz

  • Genel Hükümler
  • Kampanya, indirim veya özel üretim ürünlerinde değişim stok durumuna bağlıdır
  • Ürün, kullanım hatası veya müşteri kaynaklı hasar içeriyorsa değişim kabul edilmez
  • Yanlış veya eksik adres nedeniyle teslim edilemeyen siparişlerde sorumluluk müşteriye aittir