Değişim Koşulları
- Değişim süresi, ürün teslim alındıktan sonra 7 gündür
- İade bulunmamaktadır. Mesafeli Satış Yönetmeliği kapsamında değerlendirilir.
- Ürün kullanılmamış, zarar görmemiş ve etiketleri sökülmemiş olmalıdır
- Hijyen gereği iç giyim ürünlerinde değişim yapılmamaktadır
- Değişim talebi onaylandıktan sonra müşteriye Cewizzgiyim tarafından verilen değişim kargo kodu ile gönderim yapılmalıdır
- Verilen kod dışında yapılan gönderimlerde tüm sorumluluk ve kargo ücretleri müşteriye aittir
- Değişim için yapılan kargo gönderim ücretleri alıcıya aittir
- Kargo firması tarafından oluşturulan barkod/makbuzun tarafımıza iletilmesi zorunludur
- Ürün depomuza ulaşıp kontrol edildikten sonra değişim işlemi başlatılır
Sipariş İptali
- Sipariş, kargoya teslim edilmeden önce iptal edilebilir
- Tedarik sürecine alınmış veya kargoya verilmiş siparişlerde iptal işlemi yapılamaz
- İptal talebi onaylandığında ücret iadesi ödeme yöntemine göre işleme alınır
- Kargoya teslim edilmiş siparişlerde iptal yerine değişim süreci uygulanır
- Ürün İnceleme (Kusurlu Ürün)
- Üretim veya paketleme kaynaklı kusur olması halinde ürün tarafımıza ulaştıktan sonra incelenir
- Kusur tespit edilirse telafi süreci başlatılır (değişim veya uygun çözüm)
- Kusurlu ürünlerde kargo ücretleri müşteriye yansıtılmaz
- Genel Hükümler
- Kampanya, indirim veya özel üretim ürünlerinde değişim stok durumuna bağlıdır
- Ürün, kullanım hatası veya müşteri kaynaklı hasar içeriyorsa değişim kabul edilmez
- Yanlış veya eksik adres nedeniyle teslim edilemeyen siparişlerde sorumluluk müşteriye aittir